• Розклад занять
  • Головна
  • Електронні курси
  • Фізмат-вікіпедія
  • Фізмат-медія
  • ФМ-пошта
  • ФМ-репозитарій

Головне меню

  • Новини
  • Головна
  • Про фізмат
  • Кафедри
  • Інноваційні проекти
  • Абітурієнту
  • Студенту

Форма входу

  • Забули свій пароль?
  • Забули свій логін?

Пошук

  • Ви тут:  
  • Головна

Розробник ігор – ідеальна професія?

23 листопада 2020
Останнє оновлення: Понеділок, 23 листопада 2020, 11:32

Галузь розробки комп’ютерних ігор розвивається дуже швидко. І якщо раніше розробники у своїй більшості були чимось незрозумілим для основної маси людей, то зараз ця професія перетворилась у одну із найбільш бажаних.

Фізико-математичний факультет крокує в ногу з часом і у нас вже навчаються майбутні фахівці з інженерії ігрових проектів. Представляємо їх перші роботи, які були створені на парах при дослідженні комп’ютерних ігор (викладач – доцент кафедри інформатики та методики її навчання Грод Інна Миколаївна): Alazaria Серпевського Владислава; Magna Historia Мельника Петра; Robocup Ясінського Андрія; Vaccine Гончарука Максима; Your ninja dream Мельничука Віталія; Hakers wanted(Hanted) Грицай Івана; Renascence Джуга Дениса.

Та чи справді все так ідеально, як малюють собі любителі побавитись в ігри, та чи можна її вважати справжньою роботою мрії?

Розробка ігор пропонує чудові перспективи. Це одна із найстрімкіших галузей, де бракує кваліфікованих працівників, тому навчившись один раз, Ви фактично гарантуєте собі успішну кар’єру.

Правда в тому, що з часом змінились не тільки розробники, але і повністю змінилась якісь ігор і сьогодні на зміну скрипучій музиці та поганому зображенню прийшли повноцінні картини зі спецефектами за закрученими сюжетами.

Для того, щоб створити історію та доступно її подати, гейм-фахівець повинен розбиратися у багатьох галузях, які на перший погляд не стосуються ігор: психології, математиці, англійській мові, вміння працювати із документацією. І, звичайно, зовсім очевидні: багата фантазія, вміння працювати із відповідними програмами, створення ескізів та тестування.

Тому назвати ідеальною таку професію можливо. Але тільки для тих, хто хоче і вміє створювати нову ігрову реальність, а не лише бути присутнім у ній у ролі гравця.

Бажаєте поповнити лави успішних гейм-фахівців? Долучайтесь до нас та отримайте необхідні знання. Ви здобудете основні навики, що необхідні розробникові ігор, та зможете розпочати успішну кар’єру!

Alazaria Серпевського Владислава

Hakers wanted(Hanted) Грицай Івана

Magna Historia Мельника Петра

Renascence Джуга Дениса

Robocup Ясінського Андрія

Vaccine Гончарука Максима

Профорієнтаційна робота кафедри інформатики та методики її навчання під час карантину

27 жовтня 2020
Останнє оновлення: Понеділок, 22 березня 2021, 20:04

За ініціативи канд. пед. наук, доцента Карабін Оксани Йосифівни 26 жовтня 2020 року відбувся круглий стіл на тему: «Цікавий світ цифрових професій» із учнями Бучацького ліцею Тернопільської області.

Карабін О.Й. презентувала Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка університет, розповіла про переваги навчання на фізико-математичному факультеті, особливості освітнього процесу, перспективи працевлаштування,  правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти, перелік документів, а також, ознайомила учнів з переліком спеціальностей на фізико-математичному факультеті. У ході зустрічі було звернуто увагу на прохідний бал по ЗНО, наслідки та приховані небезпеки вибору пріоритету.

Майбутні абітурієнти цікавилися студентським життям та дозвіллям, умовами проживання в гуртожитку, можливостями академічної мобільності студентів та міжнародних програм обміну в університеті. 

 

Навчаючись досліджуємо!

27 жовтня 2020
Останнє оновлення: Четвер, 29 жовтня 2020, 12:15

27 жовтня 2020 року відбувся освітній семінар для студентів фізико-математичного факультету та слухачів Тернопільського обласного відділення МАН України на тему «Цифрові технології в наукових дослідженнях». Метою заходу було залучення студентів і талановитої молоді до використання цифрових технологій в наукових дослідженнях. Семінар відбувся під керівництвом канд. пед. наук, доц. Карабін Оксани Йосифівни.

Учасники освітнього семінару обговорили критерії оцінювання наукових робіт, поділилися досвідом своєї діяльності, вміннями з визначення проблематики дослідження, навичками формування плану наукового дослідження, знаннями з підбору та систематизації матеріалу, досягненнями із застосування інформаційно-цифрових засобів, уміннями оприлюдненням результатів дослідження та портерного захисту роботи. Молоді науковці охарактеризували основні етапи роботи, виокремили особливості дослідження, отримання результатів та підбиття підсумків наукового дослідження.

Освітній семінар сприяв зацікавленості слухачів до удосконаленню навичок організації наукового дослідження, розвитку цифрових компетентностей, формуванню творчого саморозвитку та самореалізації для навчання впродовж життя.

Співпраця викладачів кафедри інформатики з освітянами міста

23 жовтня 2020
Останнє оновлення: Неділя, 25 жовтня 2020, 18:58

«Освітнє трансфер-містечко інноваційних можливостей – 2020» стартувало у співпраці із Тернопільський національним педагогічним університетом імені Володимира Гнатюка уже вшосте. У роботі заходу, який триватиме з 21 по 22 жовтня в режимі онлайн, взяли участь в якості спікерів доценти кафедри інформатики та методики її навчання Надія Балик,Ольга Барна, Галина Шмигер.

 На пленарному зібранні учасників заходу привітали Похиляк Ольга Петрівна, начальниця управління освіти і науки Тернопільської міської ради, Моравська Наталія Степанівна, начальниця управління Державної служби якості освіти у Тернопільській області.

Литвинюк Галина Іванівна, директор ТКМЦНОІМ, виступила із доповіддю «Самооцінювання як аналітичний інструмент внутрішньої системи забезпечення якості освіти» та окреслила завдання та перспективи заходу.

Барна Ольга Василівна, доцент кафедри інформатики у своєму мотиваційному виступі "Професійне самопізнання учителя як передумова забезпечення якості освіти" проаналізувала мотиви та інструментарій професійного самопізнання.

Завідувач кафедри інформатики та методики її навчання Балик Надія Романівна та доцент тієї ж кафедри Шмигер Галина Петрівна провели у інформаційно-коригуючій локації «Майстерню Self-Assessment» з професійного самооцінювання вчителів.

Під час роботи майстерні «Self-Assesment» учасники мали змогу ознайомитися з моделлю американського та європейського стандарту професійного само оцінювання вчителя. У процесі практичної частини роботи освітяни пройшли експрес-тестування із само оцінювання та поділилися враженнями про особливості зарубіжних стандартів. У результаті обговорення визначили подальші шляхи самоудосконалення сучасного учителя на основі кращих українських та зарубіжних практик.

 

  1. Ділимося досвідом і радіємо успіхам вчителів!
  2. Ділимося формулами успіху сучасного он-лайн навчання
  3. ТНПУ запрошує на Крайовий форум «Освіта – енергія майбутнього. Дистанційна освіта – сучасний формат!»
  4. Викладачі фізико-математичного факультету – учасники міжнародної конференції ICTERI-2020
  5. Комп’ютерна графіка: вчимося, вивчаємо, досліджуємо

Сторінка 27 із 120

ПочатокПопередня22232425262728293031НаступнаКінець

Ми у соцмережах

Facebook

Instagram

Telegram

🏫 高校生活の意義

芸能界で頭角を現す前から、横浜流星は学校生活を大切にしていました。横浜流星高校 に通っていた頃は、授業や課題をこなしつつ撮影や稽古に挑み、仲間との交流も楽しんでいました。この高校時代の経験は、時間管理能力や責任感を育み、後の俳優業に大きな影響を与えました。青春の一ページとしての思い出だけでなく、彼の成長に不可欠な学びの場であったことが強調されます。

💳 簡単で便利な電子決済サービス

オンラインカジノで遊ぶ際、入出金のスピードや手数料は非常に重要です。従来の銀行振込に比べて、電子決済サービスを利用すると即時反映されるケースが多く、ストレスなく取引できます。その中でも多くのプレイヤーに選ばれているのがkyash カジノです。スマホから簡単に操作でき、セキュリティも高いことから、初心者から上級者まで幅広く支持されています。

Наші партнери

Google

Intel

microsoft

  • Розклад занять
  • Головна
  • Електронні курси
  • Фізмат-вікіпедія
  • Фізмат-медія
  • ФМ-пошта
  • ФМ-репозитарій


Наші партнери



© 2025
Розробка org100h | підтримка група ПМ-44