ВПЕРШЕ У ТНПУ МІЖНАРОДНЕ ЗМАГАННЯ ЗІ СТВОРЕННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ІГОР GLOBAL GAME JAM
- 03 лютого 2020
- Останнє оновлення: П'ятниця, 14 лютого 2020, 12:28
З 31 січня по 2 лютого вперше у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка проводиться Global Game Jam. У цьому глобальному заході, що об'єднує як початківців так і професіоналів, індивідуальних розробників так і співробітників великих компаній, взяли участь більше ніж вісімсот міст світу, 9 з них ‒ в Україні.
Учасниками події були члени спільноти Ternopil Gamedev, а також студенти та магістранти фізико-математичного факультету ТНПУ, які об'єдналися у невеликі групи та розробляли ігри, використовуючи як готові середовища розробки, так і власні платформи.
До прикладу, наші студенти мали змогу продемонструвати свої знання, вміння та навички із виконання функцій розробника комп’ютерних ігор, графічного дизайнера, фахівця з інформаційних технологій та Game Studies і зробити хорошу основу для популяризації нової спеціальності 122 Комп'ютерні науки (Інженерія ігрових проектів).
Для 48-ми годинного хакатону було оголошено тему REPAIR. Команди розробили такі ігри: RepairKit - зібрати ключі, для того, щоб відремонтувати авто; RepairRunner - зібрати Repair items для відновлення корабля.
Куратор Global Game Jam у Тернополі, засновник спільноти Ternopil Gamedev, організатор подій ігрової розробки у Тернополі Павло Вітер відзначив учасників змагань сертифікатами.
Доцент кафедри інформатики та
методики її навчання Лещук С.О.
Технології розробки кросплатформних комп’ютерних ігор вивчають на фізматі
- 09 грудня 2019
- Останнє оновлення: Четвер, 12 грудня 2019, 11:43
6 грудня 2019 року на фізико-математичному факультеті було проведено практичний семінар для студентів з популяризації розробки комп’ютерних ігор з використанням ігрових рушіїв Unity 3D та Kodu Game Lab. Координаторами цього заходу стали завідувач кафедри інформатики та методики її навчання Н.Р. Балик та доцент цієї ж кафедри В.Ю. Габрусєв.
Основне завдання семінару полягало в ознайомленні студентів з сучасними методами та технологіями розробки кросплатформних комп’ютерних ігор, а саме: технології анімації та створення ігрового контенту, технології фізичного моделювання об'єктів, технології людино-комп'ютерної взаємодії, графічні технології комп'ютерних ігор і віртуальної реальності, ігрові мобільні технології, сучасні кросплатформні мови програмування, які використовуються на рівнях компіляції, виконання та кросплатформні інтерпретатори, а також формування у студентів професійних умінь і навичок щодо розробки кросплатформних комп’ютерних ігор та створення ігрового контенту за допомогою Unity 3D та Kodu Game Lab.
Студенти представили свої розробки, які були створені на основі попередньо вибраної платформи. Найактивніші учасники отримали сертифікати.
На фізико-математичному факультеті ТНПУ студенти створювали проєкти з використанням цифрових технологій
- 05 грудня 2019
- Останнє оновлення: Четвер, 05 грудня 2019, 11:58
Під час проходження комп’ютерної практики студенти 1 курсу факультету іноземних мов під керівництвом викладачів кафедри (координатор практики Г. Р. Генсерук, керівники практики Н. Р. Балик, С. В. Мартинюк, І. М. Грод, О. Й. Карабін, А. В. Вельгач) створювали інтегровані проекти для Нової української школи, розвитку та модернізації ТНПУ і м. Тернополя. Теми проєктів були цікавими та різнопрофільними: «Дитячий англійський клуб «You can», «Вчимо англійську цікаво», «Програма міжнародного обміну для учнів», створення на базі ТНПУ комфортної зони для відпочинку, емоційного розвантаження студентів «SPASE ROOM», «STOP Bullying», «Соціальні мережі у нашому житті», «Екотранспорт», «Досвід переробки відходів у Німеччині», «Цілі сталого розвитку».
Ідеї та підходи щодо планування проєкту студенти обговорювали з використанням інтерактивних дошок. За допомогою ментальних карт було розроблено схеми та стратегії розвитку кожного проєкту. Основний контент студенти представляли у вигляді інфографіки, брошур, буклетів, інтерактивних книг. До кожного проєкту було представлено мотивуючий відеоролик. Популяризацію проєкту й обговорення його результатів студенти реалізовували з використанням хмарних сервісів.
Розробка таких інтегрованих проєктів сприяла розвитку цифрової компетентності студентів, формуванню критичного мислення та навичок науково-дослідної роботи.
Студенти ТНПУ взяли участь в освітньому семінарі «Проєктні технології: в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа»
- 05 грудня 2019
- Останнє оновлення: Четвер, 05 грудня 2019, 10:56
4 грудня 2019 року відбувся освітній семінар для студентів першого курсу спеціальності 013 Початкова освіта факультету педагогіки і психології. Метою заходу було залучення студентів до оволодіння проєктними технологіями та використання цифрових технологій в освітньому процесі, в контексті реалізації концепції «Нова українська школа». Освітній семінар відбувся під керівництвом канд. пед. наук, доц. Карабін Оксани Йосифівни.
Учасники освітнього семінару обговорили критерії оцінювання проєктів, поділилися досвідом своєї діяльності в інформаційному середовищі, вміннями з визначення проблематики дослідження, навичками вибудови плану реалізації проєкту, знаннями з підбору та систематизації матеріалу, досвідом застосування інформаційно-цифрових засобів та оприлюднення результатів дослідження.
Студенти виокремили основні етапи роботи в проєкті та особливості впровадження проєктної технології в освітній процес закладів освіти.
Освітній семінар сприяв зацікавленості майбутніх учителів початкової освіти до запровадження проєктної технології в освітньому процесі, опануванню інформаційних технологій, формуванню інформаційно-цифрової компетентності, удосконаленню творчого саморозвитку та самореалізації для навчання впродовж життя.