Вітаємо наших інформатиків – переможців першого Open Data Hackathon
- 26 листопада 2019
- Останнє оновлення: Вівторок, 26 листопада 2019, 14:45
У суботу 23 листопада в Тернополі відбувся перший Open Data Hackathon.
На цей захід зібралися студенти ІТ-спеціальностей університетів міста Тернополя, які в командах працювали над проектами, що стосувалися відкритих даних та були б корисними для місцевої громади.
У цьому заході брали участь студенти фізико-математичного факультету спеціальності «Інформатика»: Арсен Сеньків, Віталій Голдис, Андрій Гулич, Володимир Бойко, Михайло Хортик, Юлія Ходань.
Вітаємо наших програмістів Голдиса Віталія та Гулича Андрія, а також філософів-аналітиків Ольгу Хом'як, Ірину Ластівку, Христину Бабій, Володимира Мандрику, які у складі команди Cogito отримали перемогу в хакатоні «Ternopil Open Data Hackathon»
.
Профорієнтація учнів щодо STEM-професій на фізико-математичному факультет ТНПУ ім. В.Гнатюка
- 25 листопада 2019
- Останнє оновлення: Понеділок, 25 листопада 2019, 17:40
У рамках профорієнтаційної роботи колективом кафедри інформатики та методики її навчання (Н. Р.Балик, С. В. Мартинюк, Г. Р. Генсерук, Г. М. Скасків, С. О. Лещук та студенти А. Сеньків, І. Матушевська, А. Мельник) для учнів ТНВК ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 (учитель Н. П. Момот) було проведено екскурсію у STEM-центрі та серію майстер-класів.
Під час екскурсії та майстер класів учні мали змогу ознайомитися із спеціальностями, які готує кафедра 014 Середня освіта (Інформатика), 122 «Комп’ютерні науки» («Інженерія ігрових проектів»).
Школярі дізналися багато цікавого про історію та застосування 3D-моделювання і 3D-друку, оглянули виконані студентами та викладачами кафедри моделі замків Тернопілля, ознайомилися з 3D-принтером і 3D-сканером. З використанням 3D-ручок учасники майстер-класу самостійно моделювали та виготовляли об’ємні зображення. Особливий інтерес викликали технології доповненої реальності, з використанням яких роздруковані рисунки «оживали» у вигляді відеороликів. Учні спробували запрограмувати робота «Скорпіон» і здійснити керування ним за допомогою смартфонів. Школярі також мали змогу поринути в події, подорожувати світом, насолоджувались його мальовничими куточками з використанням VR-окулярів.
Освітня робототехніка: в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа»
- 24 листопада 2019
- Останнє оновлення: Вівторок, 26 листопада 2019, 11:46
20 листопада 2019 року в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» відбувся тренінг «Використання елементів робототехніки в освітньому процесі» на базі STEM-центру кафедри інформатики та методики її навчання фізико-математичного факультету. Тренінг провела канд. пед. наук, доц. Карабін О. Й. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта, 012 Дошкільна освіта.
На тренінгу розглянули основи алгоритмізації та механіки робота, базові принципи конструювання та програмування, застосування функціональних датчиків робота, управління поведінкою руху при проходженні ним траси та елементи його просторового позиціонування.
У межах тренінгу запропоновано шляхи використання робототехніки на основі конструктора LEGO в освітньому процесі майбутніх фахівців.
Отримані знання сприятимуть розвитку творчих здібностей студентів, формуванню вмінь передбачити результати своєї проєктної діяльності, удосконаленню логічного мислення та навичок алгоритмічного програмування, опануванню основ конструювання та проектування.
Тренінг сприяв зацікавленості студентів до проєктної діяльність із основ робототехніки, розвитку дослідницької діяльності, залученню до науково-технічної творчості.
Викладачі ТНПУ — стейкхолдери компетентнісної освіти трансфер-містечка інноваційних можливостей у Тернополі
- 22 листопада 2019
- Останнє оновлення: Понеділок, 25 листопада 2019, 10:17
20 – 21 листопада викладачі кафедри інформатики та методики її навчання фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка брали участь у роботі третього освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей у Тернополі «Проектування компетентнісних задач як стратегічна складова компетентнісної освіти».
Науковці долучилися до організації та проведення занять у компетентнісно-методичній та інтегрально-моделюючій локаціях. Завідувач кафедри інформатики та методики її навчання доц. Балик Н. Р. та викладачі кафедри Шмигер Г. П., Генсерук Г. Р., Скасків Г. М. підготували авторські інноваційні тренінги та виступили у ролі менторів на науково-практичному семінарі із заступниками директорів з методичної роботи з питань стратегії розв’язування компетентнісних завдань, з методистами ТКМЦНОІМ — з технології розв’язування компетентнісних задач.
Освітяни Тернополя працювали над розробкою моделей компетентнісних завдань, навчились їх складати та аналізувати ситуативні задачі відповідно до ключових, предметних та наскрізних компетентностей. Робота в локаціях забезпечила вчителям можливість визначити основні етапи та стратегії розв’язування компетентнісних задач відповідно до вимог організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти.