Перші пригодницькі ігри презентували студенти в лабораторії Inf.Game studio
26 грудня 2024-
Автор: Оксана Басіста
30 листопада відбулася zoom-конференція із захисту ігрових проєктів студентів спеціальності 122. Комп’ютерні науки (Інженерія ігрових проєктів) у рамках вивчення курсу «Комп’ютерна графіка» (автор курсу – доцент О. Й. Карабін).
Студенти-першокурсники представили три ігрові проєкти: «GRAND DUTY» (Гончарук М. О., Базиволяк М. І., Грицай І. А.); «SUNLAND» (Мельничук В. Р., Мельник П. П., Джуга Д. Є.); «HOPE WON’T FADE» (Серпевський В. Г., Шоваг І. М., Ясінський А. М.), у яких вони запропонували стратегію гри, дизайн, музичний супровід. До речі – музичний супровід теж був власного виробництва і створювався спеціально під проєкт.
У презентації студентської game-студії активну участь брав доктор філософських наук, професор, член-кореспондент НАПН України Богдан Богданович Буяк. Він поділився враженнями та запропонував цікаві ідеї для нових студентських проєктів. У творчій, невимушеній атмосфері відбулося спілкування студентів із ректором, деканом фізико-математичного факультету, викладачами кафедри інформатики та методики її навчання. Ефект синергії та підтримка ректора – дорогого вартують!
Сподіваємось, що відкриття нової освітньо-професійної програми «Інженерія ігрових проєктів» не лише посилить академічну спільноту ТНПУ імені Володимира Гнатюка, але й стане активом української громади в галузі креативних ІТ-технологій.
Демонстрація проєкту «HOPE WON’T FADE»
Проєкт «SUNLAND»
Демонстрація проєкту «GRAND DUTY»
У добрий час та на звершення нових здобутків! Ми найкращі, а Ви з нами?