Одразу три високі нагороди

   Золота медаль і диплом у номінації «Упровадження інновацій у педагогічний процес для підвищення якості знань випускників», якими нагороджений  Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка за результатами ІХ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» (15-17 березня 2018 року  м. Київ),  сьогодні отримав ректор університету проф. Буяк Б.Б.

  Відрадно зазначити, що разом із цією нагородою університет нагороджений дипломом за презентацію досягнень інноваційних пошуків у реформуванні національної сфери освіти та науки, яку успішно представили на виставці завідувач кафедри інформатики та методики її викладання Балик Н.Р.  та доцент цієї ж кафедри Шмигер Г.П.

   За показниками науково-метричної бази даних ScVerce Scopus за 2017 рік Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка удостоєний сертифікату якості наукових публікацій, який підтриманий Національною академією педагогічних наук України, Міністерством освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та Асоціацією користувачів Української науково-освітньої телекомунікаційної мережі «Уран».

     

 

Міні-EdCamp Тернопіль 2018

Відшумів міні-EdCamp Тернопіль 2018. Позаду багато цікавих зустрічей, ідей, доповідей, майстер-класів, дискусій. Перше, що подумалося після закінчення конференції, – Україна має найдорожчий ресурс – талановитий людський капітал.

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка активно долучився до проведення неформальної конференції освітян. На її відкритті, як запрошений гість, виступив ректор нашого університету Богдан Буяк.

Під час першої експертної паралелі дві локації були на фізико-математичному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету:

локація 4 («Ігрові технології в освіті», експерт Наталія Чуприна; «Використання хмарних технологій Microsoft в освітньому просторі», експерт Марина Лютинська);

локація 5 («Майстерня STEM ART», експерти: Надія Балик, Ольга Барна, усі викладачі кафедри інформатики та методики її викладання; волонтери – студенти та магістранти спеціальностей «Інформатика» та «Математика» фізико-математичного факультету).

Спасибі організаторам (Роман Перунов, Христина Білінська, Центр науки Тернополя) міні-EdCamp Тернопіль 2018, усім, хто завітав на цю незабутню зустріч спільноти відповідального учительства.

STEM-центр фізико-математичного факультету – учасник міжнародної виставки у Жешуві

 

 На фізико-математичному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету за ініціативи кафедри інформатики та методики її викладання (завідувач - доцент Н.Р. Балик) активно ведуться роботи з реалізації масштабного проекту «Друге життя замків Тернопільщини», який здійснюється на базі STEM-центру спільно із Тернопільською обласною державною адміністрацією та національним заповідником «Замки Тернопілля».

  Під керівництвом викладача кафедри інформатики та методики її вкладання, кандидата фізико-математичних наук Вельгача А.В. студенти здійснюють комп’ютерну 3D реконструкцію замків, які знаходяться на території Тернопільської області, та їх 3D-друк. Перш ніж модель замку буде спроектована у спеціальних комп’ютерних програмах, здійснюється кропітка підготовча робота: учасники проекту вивчають історичні відомості про фортифікаційні споруди, креслення, зображення та матеріали аерозйомки, консультуються із працівниками національного заповідника «Замки Тернопілля». А вже згодом розроблені моделі постають у своїй красі у пластику, завдяки друку на 3D-принтері, який презентований STEM-центру групою депутатів Верховної Ради України з Тернопільщини задля розвитку наукового потенціалу регіону та запровадження інноваційних технологій.

     13-14 березня 2018 року перші моделі проекту – Кременецький, Бучацький, Теребовлянський, Язловецький замки, за підтримки відділу туризму Тернопільської ОДА, були презентовані на міжнародній виставці в Жешуві.

    На світлинах – роботи учасників проекту STEM-центру Тернопільського національного педагогічного університету «Друге життя замків Тернопільщини».

Комп’ютерна 3D реконструкція та 3D друк Язловецького замку (XIV- XVI ст.)

Комп’ютерна 3D реконструкція та 3D друк Теребовлянського замку (XIV ст.)

Комп’ютерна 3D реконструкція та 3D друк Бучацького замку (XIV- XVІI ст.)

Комп’ютерна 3D реконструкція та 3D друк Кременецького замку (XIV- XVI ст.)

      Більше світлин на сайті STEM-центру за посиланням http://stem.tnpu.edu.ua/gallery/

Із студентської лави – в науку

   Зазвичай наукою в університеті починають цікавитись студенти старших курсів. Що не скажеш про першокурсників спеціальності «Інформатика» фізико-математичного факультету. Адже цього тижня студенти відвідали Центр науки Тернополя, де в ході екскурсії мали змогу дослідити природу та особливості явищ та процесів, які демонструють експонати та установки Центру. Важливо, що студенти були не просто пасивними слухачами та спостерігачами, а жваво обговорювали та аналізували  результати експериментів та причини виявлених закономірностей, пропонували ідеї щодо використання результатів досліджень для організації наукомістких стартапів та розробки нових установок. І це означає, що сьогодні на студентській лаві фізико-математичного факультету формується нова генерація мислячого, інноваційного, підприємливого студентства, у якого буде велике майбутнє.

Першокурсники спеціальності «Інформатика» в Центрі науки Тернополя

Студенти активно експериментують із експонатами Центру науки Тернополя

Викладачі ТНПУ — агенти змін у новій українській школі

   21 – 22 лютого 2018 року викладачі кафедри інформатики та методики її викладання, Барна О. В., Генсерук Г. Р., Скасків Г. М., в рамках роботи міжнародного центру «Освітня інноватика» Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка провели тренінги «Інструменти інтегрованого навчання в початковій школі» та «Впровадження проектного навчання у старшій школі» для вчителів Тернопільської загальноосвітньої школи № 28.

  Під керівництвом викладачів розпочато реалізацію навчально-дослідницьких проектів «Живий оркестр» для учнів початкових класів та «Стихія води» для старшокласників. Проекти базується на засадах Концепції Нової української школи, передбачають реалізацію компетентісного підходу в освітньому процесі  та застосування інтегрованого навчання на практиці.

Доцент Барна О. В. знайомить із інструментами інтегрованого навчання

Доцент Генсерук Г. Р. надає практичні поради щодо використання модельних програм

Нової української школи

Викладач Скасків Г. М. ділиться досвідом проектного навчання

Учасники тренінгу обговорюють проект, який буде реалізовано у ЗОШ № 28