Професійний розвиток педагогів в умовах реформування освітньої галузі України
01 листопада 2024-
Автор: Оксана Басіста
26 квітня 2018 року доценти кафедри інформатики і методики її викладання Надія Балик, Галина Шмигер та Ольга Барна презентували Тернопільський національний педагогічний університету імені Володимира Гнатюка під час круглого столу на тему «Професійний розвиток педагогів в умовах реформування освіти: можливості, виклики, перспективи». Захід організовувала кафедра педагогіки та соціального управління Інституту права та психології Національного університету «Львівська політехніка» за участю представників навчальних закладів України та освітніх організації різних країн Європи.
Під час круглого столу відбулося обговорення актуальних проблем реформування освітньої галузі в Україні, зокрема формування та розвитку професійних компетентностей педагогів, пошуку оптимальних шляхів втілення реформ у загальній середній освіті з урахуванням досвіду країн – партнерів ЄС.
Освітяни з усієї України активно долучилися до дискусії з таких основних напрямів:
Середовище формування та розвитку професійної компетентності педагога-реформатора.
Інструментарій для здійснення освітніх реформ: нормативно-правові, організаційні, методологічні та мотиваційні складники реформи.
Особистісні аспекти професійного розвитку педагога в умовах реформування освітньої галузі.
Результатом дискусії стало вироблення колективних рекомендацій щодо підвищення кваліфікації та професійного розвитку педагогів в умовах реформування освітньої галузі України.