Навчаючись навчати

Саме такий кейс спробували студенти 4 курсу спеціальності "Середня освіта (Інформатика)" в рамках навчальної дисципліни "Методика навчання інформатики" (викл. доц. Olga Barna). Для майбутніх абітурієнтів вони провели майстерку "Перспективи майбутнього із штучним інтелектом: інструкції для випускників шкіл". Учасники дізнались:

  • що таке штучний інтелект;
  • якими є перестороги використання штучного інтелекту;
  • які технології штучного інтелекту можна використати, щоб "прокачати" себе перед вступом у заклад освіти;
  • як використовувати штучний інтелект з користю для свого майбутнього.

Найбільшу зацікавленість викликали лайфхаки щодо використання чату GPT для самооцінювання знань та вмінь зі шкільної програми та підготовки до національного мультипредметного тесту. Важливо, що ведучі майстерки неодноразово наголошували на дотримання принципів академічної доброчесності під час використання "допомог" штучного інтелекту.

Подібні заходи не тільки є невід’ємною складовою практичної підготовки студентів на фізико-математичному факультеті, а й дієвим способом популяризації університету в освітньому просторі та роботи з майбутніми абітурієнтами.

  Ольга БАРНА

Підприємницький Boot Camp по-фізматівськи у центрі лідерства ТНПУ імені Володимира Гнатюка

П’ять студентських команд фізико-математичного факультету брали участь у бізнес-тренінгу, який провела бізнес-тренер, доцент кафедри філологічних дисциплін початкової освіти ТНПУ імені В. Гнатюка Олена Гузар.

Бізнес-тренінг у центрі лідерства – це навчальний формат для розвитку підприємницьких навичок у студентів від естонської школи бізнесу. Мета тренінгу полягала у формуванні вмінь студентів виявляти ідеї для бізнесу, перетворювати їх на бізнес-модель й презентувати її.

Під час тренінгу панувала творча атмосфера, студенти мали можливість співпрацювати у команді, покращити свої EntreComp, проявити наполегливість та мотивацію для досягнення результату за короткий час. На завершення кожна команда виступила з хвилинним пітчем власної бізнес-моделі та отримала сертифікати про проходження тренінгу від естонської школи бізнесу.

Детальніше...

Профорієнтаційна робота з майбутніми науковцями Тернопільщини

14 листопада 2021 року відбувся II етап Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України 6-8 класів. Конкурс проводиться щорічно з метою пошуку й підтримки обдарованої учнівської молоді, популяризації наукової діяльності та розвитку наукового світогляду.

Цьогоріч учасники продемонстрували вагомі здобутки в наукових дослідженнях, вміло висвітлили методологію дослідження, розкрили результати реалізації власних проєктів і проявили неабиякі компетентності академічного письма.

Уже традиційно голова журі відділення комп’ютерних наук канд. пед. наук, доцент О. Й. Карабін провела профорінтаційну роботу з молодими науковцями, ознайомила їх із навчальним процесом фізико-математичного факультету, освітніми програмами «Середня освіта. Інформатика», «Інженерія ігрових проєктів», «Digital-аналітика» та акцентувала увагу на особливостях студентського життя.

Проведення конкурсу сприяє популяризації досягнень науки, техніки та новітніх технологій, вихованню в юних науковців демократичних цінностей нашої Вітчизни, розвитку науко-дослідницьких компетентностей.

Ми пишаємося юними науковцями Бучацької, Заліщицької, Теребовлянської, Шумської територіальних громад та радіємо їх духовному, творчому та науковому розвитку!

У добрий час та на звершення наукових здобутків! Все буде Україна!

 

Робоча зустріч у рамках проєкту DEDIMAMO

29 вересня 2022 року відбулася робоча зустріч учасників міжнародного проєкту DeDiMaMo «Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання», Eurasia, CPEA-ST-2019/10067. У роботі брали участь команди проєкту з Київського національного педагогічного університету імені Б. Грінченка (Україна), Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (Україна). Під час зустрічі обговорювалися питання розв’язання поточних завдань проєкту, а також підготовки до представлення фінальних результатів проєкту DeDiMaMo.

 

Координатор проєкту,

доцент кафедри інформатики та методики її навчання

Надія Балик

Міжнародна співпраця у рамках проєкту DeDiMaMo

На фізико-математичному факультеті триває міжнародний проєкт DeDiMaMo «Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання», Eurasia, CPEA-ST-2019/10067. У рамках його роботи відбувся науковий семінар «Прикладні аспекти задач математичного моделювання в умовах військового часу».

У ході семінару співкоординатор проєкту Надія Балик розповіла про цілі проєкту, основні завдання та результати їх виконання протягом 2019-2022 років, про насичену міжнародну співпрацю з колегами-науковцями з Університету Агдера (Норвегія), Київського національного педагогічного університету імені Б. Грінченка (Україна).

Про застосування математичного моделювання в розробці та роботі високотехнологічного озброєння розповіла учасниця проєкту Ольга Барна. Вона представила серію цифрових застосунків, які можна використати для комп’ютерного математичного моделювання практичних задач, які актуальні в умовах військового стану та будуть особливо потрібні для здійснення біологічних, соціальних та рекреаційних досліджень.

У роботі наукового семінару активну участь брали викладачі кафедри інформатики та методики її навчання, учасники міжнародного проєкту Надія Балик, Ольга Барна, Сергій Мартинюк, Ярослав Василенко, Інна Грод, Василь Олексюк, студенти спеціальностей «Середня освіта. Інформатика», «Середня освіта. Математика».

Учасники зустрічі високо оцінили важливість міжнародної співпраці у рамках проєкту DEDIMAMO.

Ольга Барна розповідає про застосування інструментів математичного моделювання

Представлення результатів роботи проєкту DEDIMAMO

Учасники наукового семінару

Координатор проєкту,

доцент кафедри інформатики та методики її навчання

Надія Балик