Фізматівська родина з нетерпінням чекала на таке щедре поповнення першокурсниками!
- 01 жовтня 2020
- Автор: Оксана Басіста
І поки всі очікують зустрічі у стінах рідного факультету, тривають звичні студентські будні, сповнені і особливими моментами: тепле знайомство з деканом Мироном Івановичем Громяком; щире привітання ректора Богдана Богдановича Буяка та завідувачів кафедр; захоплюючі бесіди зі студентським активом, цікаві знайомства із одногрупниками через мережі; Zoom-івські (і не тільки) лекції та практичні; Viber-івські обговорення та голосування; ознайомлення із особливостями роботи у фізматівській мережі, використання корпоративної пошти та інших ресурсів...
День першокурсника
Перша зустріч з деканом
Дистанційні пари
Використання можливостей фізматівської мережі
Попереду – чудовий період навчання, зростання, вдосконалення!
Впевнено досягайте своїх висот!
Доцент кафедри інформатики
та методики її навчання
Лещук С.О.
ACM ICPC 2020 I Етап (1/8 Фіналу) Південно-Західний Регіон
- 28 вересня 2020
- Автор: Оксана Басіста
І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування відбувся в он-лайн форматі в суботу 26 вересня 2020 року.
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка представляли чотири команди студентів фізико-математичного факультету. Найкращі результати показала команда TNPU_Chessу складі таких студентів: Ворончака Володимира Ігоровича (3-й курс, 014 Середня освіта «Інформатика»), Струка Олександра Сергійовича (1-й курс, 014 Середня освіта «Інформатика»), Галан Богдани Борисівни (1-й курс, 014 Середня освіта «Математика»).
Зокрема, команда TNPU_Chessіз 129 команд Південно-Західного Регіону зайняла 20 місце, із 28 команд міста Тернополя – четверте місце, а серед команд ТНПУ – перше місце.
Вітаємо наших переможців і чекаємо перемоги у четверть фіналі студентської першості світу з програмування АСМ-ІСРС. Бажаємо успіхів!
Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія
- 28 вересня 2020
- Автор: Оксана Басіста
28 вересня 2020 року відбувся семінар-тренінг із організації проєктної діяльності в рамках дистанційного навчання під керівництвом канд. пед. наук, доц. Карабін Оксана Йосифівна. Метою заходу було залучення студентів скороченої форми навчання другого курсу фізико-математичного до проєктної діяльності, в контексті діджиталізації освітнього процесу.
У процесі роботи над проєктами студенти дізналися про сучасні тенденції проєктної діяльності в рамках дистанційного навчання, загальні принципи цифрової трансформації в освітньому процесі тощо. Кожному з учасників робота над інтегрованими проєктами сприяла підвищенню мотивації до систематичного оволодіння практичними вміннями впровадження цифрових технологій в освітній процес студентів, розвитку критичного та креативного мислення, удосконаленню фахових компетентностей на формування навичок науково-дослідницької діяльності.
Важливими враженнями заходу був науковий інтерес та зацікавленість студентів щодо організація проєктної діяльності в рамках дистанційного навчання та впровадження результатів у сферу майбутньої професійної діяльності.
ТНПУ – ПАРТНЕР ПРОВЕДЕННЯ ТРАНСФЕР-МІСТЕЧКА ІННОВАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ 2020
- 04 червня 2020
- Автор: Оксана Басіста
Кафедра інформатики та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка разом із Тернопільським комунальним методичним центром науково-освітніх інновацій та моніторингу провела серію онлайн-тренінгів в рамках роботи 4-го Трансфер-містечка інноваційних можливостей.
Автори та організатори он-лайн тренінгу «Дистанційне навчання. Цифрові інструменти формувального оцінювання», доценти Н.Р. Балик та Г.П. Шмигер в інтерактивній формі на платформі Zoom ознайомили із практиками використання цифрових інструментів формувального оцінювання. Зокрема ними розглянуті інструменти на платформах LearningApps, Mentimeter, Nearpod, GoogleForms. Учасники обмінялися досвідом їх застосування у школі під час дистанційних занять.
Автори та організатори он-лайн тренінгу «Критеріальний підхід до оцінювання компетентностей: інструменти та підходи» доценти О.В. Барна, Г.Р. Генсерук, асистент Скасків Г.М. познайомили учасників тренінгу із підходами щодо оцінювання цифрових компетнтностей вчителів в рамках сертифікації вчителів НУШ, програмою підвищення кваліфікації вчителів інформатики НУШ, вимогами інституційного аудиту щодо розбудови цифрового простору освітнього закладу. В процесі практичної частини тренінгу учасники змогли визначити персональні цифрові компетентності та отримати рекомендації щодо планування власної траєкторії їх підвищення за допомогою цифрового колеса компетентностей.
У роботі тренінгів взяло участь майже100 учасників з числа керівників навчальних закладів та заступників директорів з навчально-виховної роботи.
Дні науки на фізико-математичному факультеті
- 15 травня 2020
- Автор: Оксана Басіста
У третю суботу травня уже 23 роки поспіль наукова спільнота України відзначає День науки. Саме цій даті приурочена науково-практична конференція молодих науковців – студентів-магістрантів спеціальності «Інформатика», яка проходила 14-15 травня у онлайн форматі на тему «Сучасні тенденції розвитку інформатики як науки: погляд молодих».
Із вітальним словом та оглядом інновацій в галузі інформатики, над якими працюють науковці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка у співпраці із світовими лідерами у цій сфері, виступила завідувачка кафедри інформатики та методики її навчання канд. пед. наук, доцент Балик Н.Р. Високу оцінку та схвалення науковців та молодих експертів-учасників конференції отримали наукові розвідки, які стосувались питань підтримки дистанційного навчання інформатики, формуванню компетентнісного простору НУШ засобами інформаційно-комунікаційних технологій, розвитку обчислювального мислення у дітей молодшого шкільного віку як пропедевтики успішного навчання програмуванню в базовому курсі інформатики, сучасні геоінформаційні системи та системи штучного інтелекту. У науковій дискусії взяли участь доценти кафедри Барна О.В., Генсерук Г.Р., Лещук С.О., Мартинюк С.В, Карабін О.Й.
Доцент кафедри інформатики та методики її навчання Барна О.В.