У партнерстві із міжнародними інституціями ТНПУ удосконалює математичну та цифрову освіту
25 грудня 2024-
Автор: Оксана Басіста
9 березня 2021 року учасники проєкту DEDIMAMO брали участь у вебінарі, організованому командою міжнародного проєкту PLATINUM (ПАРТНЕРСТВО ДЛЯ НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ В УНІВЕРСИТЕТІ - Erasmus+ KA203 Strategic Partnerships for higher education Project “Partnership for Learning and Teaching in University Mathematics” (2018-1-NO01-KA203-038887). Контекстом проєкту стратегічного партнерства є викладання та навчання математики на університетському рівні в різних країнах. Консорціум координується Університетом Агдера (Норвегія) і включає вісім університетів з Чехії, Німеччини, Нідерландів, Норвегії, Іспанії, України та Великобританії.
Під час вебінару команда PLATINUM представила інтелектуальні результати проєкту та приклади завдань з математики на основі запитів, розроблених та протестованих на різних курсах в університетах-партнерах. Основні доповіді виголосили: академічний керівник проєкту професор Барбара Яворскі (Університет Лафборо), запрошений спікер професор Мішель Аріті (Паризький університет Дідро), професор Рейнхард Хохмут (Університет Лейбніца, Ганновер).
Вебінар організував Університет Масарика у співпраці з Університетом Агдера та MatRIC, Центром досконалості викладання математики. Після виступу спікерів було організовано три сесії запитань та відповідей, у якій також брали участь науковці ТНПУ (доц. Н.Балик, доц. О. Барна, доц.С. Мартинюк, доц.В. Олексюк, вик. Я.Василенко). Завершився вебінар науковою панеллю із запрошеними спікерами.
PLATINUM вебiнар Дослiдницi завдання у викладаннi та навчаннi математики в унiверситеті
Використання iнтерактивноi дошки Padlet для науковоi дискусii пiд час вебiнару
Виступає академiчний керiвник проeкту, професор Барбара Яворскi (Унiверситет Лафборо)
Дiлиться досвiдом запрошений спiкер професор Мiшель Арiті (Паризький унiверситет Дiдро)
Пiдведення пiдсумкiв роботи першої частини вебiнару
Координатор проєкту DEDIMAMO,
Завідувач кафедри інформатики та методики її навчання
Надія Балик