Педагогічна практика. 4-5 курс
Під час педагогічної практики студенти повинні:
1. Ознайомитися, за програмою якого рівня відбувається навчання класу, розкладом уроків.
2. Ознайомитися з поурочним плануванням учителя інформатики відповідно до профілізації класу.
3. Переглянути класний журнал, ознайомитися з правилами його заповнення, проаналізувати особисті дані учнів та їх успішність.
4. З’ясувати технічні характеристики наявного обладнання кабінету інформатики, відповідність його вимогам до КІТ, затвердженими Міністерством освіти, науки молоді та спорту України.
5. Ознайомитися з документацією кабінету інформатики (санітарним паспортом, сертифікатами відповідності техніки, інвентарною книгою, журналом з техніки безпеки, ліцензіями для програмного забезпечення).
6. Ознайомитися з навчальною літературою кабінету (шкільні підручники інформатики, зошити та компакти для підтримки навчання за підручником, дидактичні картки, розробки лекційних, практичних, самостійних, контрольних, творчих робіт, позаурочних заходів).
7. Провести чотири залікових уроки інформатики відповідно до навчального календарного плану, попередньо узгодивши конспект уроку з методистом і учителем інформатики.
8. Організувати та провести навчально-виховний захід з інформатики.
9. Ознайомитися з досвідом роботи вчителів інформатики навчального закладу.
Для зарахування педагогічної практики студенту необхідно:
I. Розмістити цифрові ресурси практики на сервісах порталу факультету (ФМ-реопзитарій, Фізмат-медія, Ми з фізмату).
ІІ. Оформити папку з документацією педагогічної практики.
ІІІ. Здійснити публічний захист педагогічної практики.
І. Цифрові ресурси практики
1. Розмістити конспекти усіх проведених залікових уроків у колекції "Матеріали практик" ФМ-репозитарію. До одного з уроків завантажити усі необхідні навчально-методичні матеріали (презентації, схеми, карти знань, кросворди, роздаткові матеріали, відеоролики, анімації, тощо).
2. Опублікувати на відеопорталі "Фізмат-медія" (категорія "Педагогічна практика"), два відеофрагменти із проведених залікових уроків (до 10 хв кожен).
Рекомендовані параметри:
відеокодек: flv, divx, xvid
роздільна здатність: 640x480
розмір файлу: до 100mb (або кілька частин розміром до 100mb)
3. Використовуючи особистий блог мережі «Ми з фізмату» вести «Щоденник педагогічної практики», у який написати 5-6 постів про проходження педагогічної практики.
ІІ Документація педагогічної практики
-
- 1. Конспекти проведених залікових уроків і дидактичні матеріали, які використовувалися для їх організації;
- 2. Конспект навчально-виховного заходу з інформатики;
- 3. Аналіз відвіданого студентом уроку з інформатики (проведеного вчителем чи іншим студентом-практикантом);
- 4. Аналіз та оцінку наявної в освітньому навчальному закладі матеріально- технічної бази та стану викладання інформатики;
- 5 Звіт за матеріалами і результатами педагогічної практики.
- ІІІ Публічний захист практики
- 1. Взяти учать у стендовій виставці "Публічний захист педагогічної практики".
- 2. Підготуватися та провести ділову гру "Я роблю так!" з використанням цифрових ресурсів педагогічної практики (виступ до 10 хвилин).