ТНПУ ділиться секретами успішного ЗНО з математики
- 14 січня 2021
- Останнє оновлення: Четвер, 14 січня 2021, 18:12
У рамках Року математики в Україні та задля сприяння проведенню зовнішнього незалежного оцінювання у 2021 році в умовах пандемії COVID-19 фізико-математичний факультет Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка 20 січня о 15.00 організовує онлайн майстерню «Математика&ЗНО». У роботі майстерні братимуть участь ректор ТНПУ ім. В. Гнатюка, начальниця Управління освіти Тернопільської державної обласної адміністрації, відповідальний секретар Приймальної комісії Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, декан та провідні фахівці фізико-математичного факультету.
Запрошуємо учнів 11 класів активно долучитися до ознайомлення із особливостями здачі ЗНО з математики у 2021 році.
Фахівці ТНПУ опановують технології майбутнього
- 14 січня 2021
- Останнє оновлення: Четвер, 14 січня 2021, 18:36
Розуміючи виклики та тренди у цифровізації суспільства, в рамках роботи STEM-центру ТНПУ та задля розробки інноваційних силабусів курсів, що входять до підготовки майбутніх спеціалістів, зокрема за спеціальністю «Інженерія ігрових проєктів», 14 січня 2021 року доцент кафедри інформатики та методики її навчання Барна.О.В. брала участь у роботі міжнародного STEAM-семінару, який організовувався компанією MarshallCavendishEducation (Сингапур)«AV/VR in digital education programs».
.
Варто зазначити, що технології доповненої та віртуальної реальності поступово проникають у різні сфери цифрового світу. Особливого значення вони набувають в освіті. Адже здобувачі освіти з використанням цих технологій здатні проектувати цифрову інформацію (зображення, відео, текст, графіку) поза екранами пристроїв та об’єднувати віртуальні об’єкти з реальним середовищем або штучно створений 3D світом.
Теоретичний блок семінару
Майстер-клас зі створення проєкту доповненої реальності
Презентація Силабусу курсу AV/VR
На базі STEM-центру ТНПУ проводяться майстер-класи для учнів та студентів з використанням готових додатків AV/VR. Тепер викладачі та студенти ставлять перед собою амбітні плани самим розробляти такі додатки та впроваджувати їх в освіту України.
Майстер-клас для учнів м. Тернополя з використанням додатків AR
Перші пригодницькі ігри презентували студенти в лабораторії Inf.Game studio
- 01 грудня 2020
- Останнє оновлення: Вівторок, 01 грудня 2020, 15:38
30 листопада відбулася zoom-конференція із захисту ігрових проєктів студентів спеціальності 122. Комп’ютерні науки (Інженерія ігрових проєктів) у рамках вивчення курсу «Комп’ютерна графіка» (автор курсу – доцент О. Й. Карабін).
Студенти-першокурсники представили три ігрові проєкти: «GRAND DUTY» (Гончарук М. О., Базиволяк М. І., Грицай І. А.); «SUNLAND» (Мельничук В. Р., Мельник П. П., Джуга Д. Є.); «HOPE WON’T FADE» (Серпевський В. Г., Шоваг І. М., Ясінський А. М.), у яких вони запропонували стратегію гри, дизайн, музичний супровід. До речі – музичний супровід теж був власного виробництва і створювався спеціально під проєкт.
У презентації студентської game-студії активну участь брав доктор філософських наук, професор, член-кореспондент НАПН України Богдан Богданович Буяк. Він поділився враженнями та запропонував цікаві ідеї для нових студентських проєктів. У творчій, невимушеній атмосфері відбулося спілкування студентів із ректором, деканом фізико-математичного факультету, викладачами кафедри інформатики та методики її навчання. Ефект синергії та підтримка ректора – дорогого вартують!
Сподіваємось, що відкриття нової освітньо-професійної програми «Інженерія ігрових проєктів» не лише посилить академічну спільноту ТНПУ імені Володимира Гнатюка, але й стане активом української громади в галузі креативних ІТ-технологій.
Демонстрація проєкту «HOPE WON’T FADE»
Проєкт «SUNLAND»
Демонстрація проєкту «GRAND DUTY»
У добрий час та на звершення нових здобутків! Ми найкращі, а Ви з нами?
Навчаючись досліджуємо, в рамках комп’ютерної практики
- 30 листопада 2020
- Останнє оновлення: Понеділок, 30 листопада 2020, 08:48
27 листопада 2020 року відбувся освітній захист проєтів студентів факультету педагогіки та психології ПО-11, ДО-11, ПОск-11 на тему «Цифрові технології в освітньому процесі в рамках». Метою заходу було залучення студентів спеціальності 013 Початкова освіта, 012 Дошкільна освіта до використання цифрових технологій в професійній діяльності, наукових дослідженнях. Захист проєктів відбувся під керівництвом канд. пед. наук, доц. кафедри інформатики та методики її навчання Карабін Оксани Йосифівни.
Учасники освітнього захисту проєктів обговорили використання цифрових технологій для роботи з інформацією, створення контенту, розв’язування освітніх завдань. Студенти феєрично захистили проекти та узгодили, що стрімкий розвиток цифрових технологій і вимоги інформаційного суспільства потребують нині постійного удосконалення цифрових компетентностей. Зміна нормативно-правової бази щодо стандартів цифрових компетентностей, прийнятих у європейській рамці цифрових компетентностей, сприяють вибудовуванню побудови індивідуальних маршрутів удосконалення цифрових компетентностей для навчання та самореалізації впродовж життя.