Он-лайн семінар з проблем адаптивного навчання
- 25 лютого 2021
- Останнє оновлення: Четвер, 25 лютого 2021, 13:24
24 лютого 2021 року в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка відбувся семінар з проблем інтерактивного й адаптивного навчання.
Тематика семінару:
- Інтерактивне й адаптивне навчання в сучасній системі освіти (проф. О. І. Янкович — завідувач кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти).
- Засоби інтерактивного, адаптивного навчання LCM Moodle, інтерактивний модуль «Урок» (доц. В. Ю. Габрусєв — керівник центру дистанційного навчання).
- Електронний навчальний курс, подання навчальних ресурсів (доц. В. Ю. Габрусєв — керівник центру дистанційного навчання).
- Круглий стіл. Питання та відповіді.
На семінарі розглядався досвід учасників проєкту DEDIMAMO з упровадження елементів адаптивного навчання у навчальний процес університету.
Робоча зустріч у рамках проєкту DEDIMAMO
- 18 лютого 2021
- Останнє оновлення: Четвер, 25 лютого 2021, 13:22
18 лютого 2021 року відбулася робоча зустріч учасників проєкту DEDIMAMO. Під час робочої зустрічі викладачі Київського університету імені Бориса Грінченко та Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка обговорили результати навчання магістрантів-математиків першого курсу ТНПУ ім. В. Гнатюка, що навчалися у 2020 році з використанням створеного на основі LCM Moodle електронного курсу «Математичне моделювання (DeDiMaMo)». Під час робочої зустрічі також були погоджено питання підготовки міжнародного семінару з презентації курсу команді Університету Агдера.
ТНПУ – учасник всеукраїнського уроку з питань безпеки в інтернеті
- 12 лютого 2021
- Останнє оновлення: П'ятниця, 12 лютого 2021, 06:53
Викладачі та студенти фізико-математичного факультету та інших спеціальностей Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за ініціативи кафедри інформатики та методики її навчання 10 лютого взяли участь у всеукраїнському уроці "Онлайн-синергія для найкращого інтернету". Захід організований в межах співпраці Міністерства освіти і науки України та Google Україна і за підтримки Міністерства цифрової трансформації України. Спікерами Всеукраїнського онлайн-уроку були Академія цифрового розвитку та громадська організація “Центр демократичних реформ та медіа”. Учасники спільно виконали вправи у віртуальних кімнатах, розглянули ключові принципи мережевого етикету й безпечної поведінки, отримали рекомендації щодо обережності і відповідальності під час роботи в інтернеті. Дякуємо координаторам заходу в університеті Балик Н.Р., Барні О.В., Генсерук Г.Р., Скасків Г.М. за ініціативи щодо формування у студентів компетеностей безпечної поведінки в мережах!
Університет на мапі учасників заходу
Вітальне слово учасникам від заступника Міністра освіти та науки України Артура Селецького
Науковий онлайн семінар у рамках міжнародного проєкту DeDiMaMo відбувся на фізико-математичному факультеті
- 11 лютого 2021
- Останнє оновлення: Вівторок, 11 травня 2021, 12:29
11 лютого 2021 року у рамках проєкту Development of students’ mathematical competencies through Digital Mathematical Modelling (DeDiMaMo), CPEA-ST-2019/10067 доц. Н.Р.Балик та доц. Г.Р. Шмигер організували та провели семінар «Цифрові інструменти математичного моделювання» разом з магістрами освітньо-професійних програм «Середня освіта. Інформатика», «Середня освіта. Математика» та викладачами кафедри інформатики – учасниками проєкту. Під час семінару були розглянуті питання вибору програмного середовища для математичного моделювання прикладних задач. Перед сучасним фахівцем, студентом, науковим співробітником, викладачем особливо гостро стоїть обмеження на використання ліцензійних або пошуку відповідних безкоштовних програм.
Учасники семінару зробили огляд існуючих математичних пакетів, таких як Matlab, Mathcad, Maple, Mathematica, Maxima, Octave та визначили рекомендації на використання окремих програм у навчальному процесі та для розв’язування завдань міжнародного україно-норвезького проєкту з цифрового математичного моделювання.