Інтеграція фізики й інформатики через STEM-проекти
01 листопада 2024-
Автор: Оксана Басіста
16 травня 2018 року в рамках роботи STEM-центру фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка відбувся науково-практичний семінар з вчителями освітніх закладів Підволочиської об’єднаної територіальної громади з питань запровадження STEM-освіти.
У роботі семінару відбулася дискусія з питань удосконалення концепції педагогічної освіти, використання інноваційних STEM-підходів до викладання природничо-наукових дисциплін.
Під керівництвом викладачів кафедри Барни О. В., Мартинюка С. В., Генсерук Г. Р., Скасків Г. М. розпочато створення навчально-дослідницьких проектів на базі апаратної обчислювальної платформи для конструювання Arduino та 3D-моделювання. Проекти передбачають реалізацію компетентісного підходу в освітньому процесі та застосування інтегрованого навчання на уроках фізики та інформатики.
Учасники науково-практичного семінару
Доцент Барна О. В. знайомить із інструментами платформи Arduino
Доцент Мартинюк С. В. знайомить з особливостями створення 3-D моделей
Доцент Генсерук Г. Р. надає практичні поради щодо моделювання роботи резисторів
Викладач Скасків Г. М. допомагає учасникам семінару створювати фізичну модель