На фізико-математичному факультеті ТНПУ студенти створювали проєкти з використанням цифрових технологій
01 листопада 2024-
Автор: Оксана Басіста
Під час проходження комп’ютерної практики студенти 1 курсу факультету іноземних мов під керівництвом викладачів кафедри (координатор практики Г. Р. Генсерук, керівники практики Н. Р. Балик, С. В. Мартинюк, І. М. Грод, О. Й. Карабін, А. В. Вельгач) створювали інтегровані проекти для Нової української школи, розвитку та модернізації ТНПУ і м. Тернополя. Теми проєктів були цікавими та різнопрофільними: «Дитячий англійський клуб «You can», «Вчимо англійську цікаво», «Програма міжнародного обміну для учнів», створення на базі ТНПУ комфортної зони для відпочинку, емоційного розвантаження студентів «SPASE ROOM», «STOP Bullying», «Соціальні мережі у нашому житті», «Екотранспорт», «Досвід переробки відходів у Німеччині», «Цілі сталого розвитку».
Ідеї та підходи щодо планування проєкту студенти обговорювали з використанням інтерактивних дошок. За допомогою ментальних карт було розроблено схеми та стратегії розвитку кожного проєкту. Основний контент студенти представляли у вигляді інфографіки, брошур, буклетів, інтерактивних книг. До кожного проєкту було представлено мотивуючий відеоролик. Популяризацію проєкту й обговорення його результатів студенти реалізовували з використанням хмарних сервісів.
Розробка таких інтегрованих проєктів сприяла розвитку цифрової компетентності студентів, формуванню критичного мислення та навичок науково-дослідної роботи.