Тренінг для викладачів
- 02 жовтня 2014
- Останнє оновлення: Четвер, 02 жовтня 2014, 12:39
Тренінг для викладачів кафедри інформатики та методики її викладання
«Організація міжгрупової взаємодії студентів під час навчання у ВНЗ»
24 вересня в рамках роботи Міжнародного тренінгового центру «Освітня інноватика», який створений при кафедрі інформатики та методики її викладання відбувся міні-тренінг на тему «Організація міжгрупової взаємодії студентів під час навчання у ВНЗ». Учасники тренінгу опанували методикою налагодження роботи студентів у групі, освоїли нові інструменти, які використовуються провідними світовими університетами для навчання студентів за технологією кооперативного навчання, ознайомились із сервісом Веб 2.0 для організації хмарного навчання, зокрема віртуальною дошкою Padlet. За результатами портфоліо, розробленого у ході тренінгу, учасникам було вручено сертифікати Центру. За відгуками учасників опановані практичні уміння дозволять викладачам впровадити інноваційні освітні технології, що сприятимуть формуванню компетентностей випускника вузу, який готовий до професійної діяльності в умовах інформаційного суспільства. Тренінг проведено к. пед. наук, доцентом кафедри інформатики та методики її викладання, сертифікованим тренером-експертом освітніх програм Intel Барною О.В.
Завершилася перша конференція у серії ФАЙНЕ.IT.QA
- 23 вересня 2014
- Останнє оновлення: Вівторок, 23 вересня 2014, 08:19
У суботу, 20 вересня 2014 року, у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка відбулася перша конференція із серії ФАЙНЕ.IT.QA. У роботі конференції взяли участь понад 150 учасників із 5 країн.
Доповідачами на конференції були представники провідних ІТ-компаній України та представництв деяких світових компаній, що спеціалізуються в сфері тестування програмного забезпечення.
У виступах було акцентовано увагу як на загальній інформації про сучасні види тестування, позитиви і недоліки автоматизованого та ручного тестування, так і вузькоспеціалізованій щодо нюансів проведення тих чи інших видів тестування. Зокрема, цікавими були доповіді Владислава Бабенка з TestLab (Universal Mind) про ведення статистики і документації з проведення тест кейсів програмних додатків різної спеціалізації та Михайла Дубінського з Microsoft’s Latest Software Testing Tools (Eleks) про автоматизацію процесу тестування за допомогою програмного продукту Microsoft.VisualStudio.TestTools.
За результатами конференції можна зробити висновки, що напрям галузі ІТ щодо тестування програмного забезпечення є одним із найперспективніших.
Організатори планують аналогічні конференції зробити традиційними, долучивши й інші напрями розвитку ІТ-індустрії.
Організатори:
Сьогодні уся фізматівська родина вітає Мирона Івановича із його Днем Народження!
- 10 вересня 2014
- Останнє оновлення: Середа, 10 вересня 2014, 07:40
На незбагненному цім світі, |
Українсько-польське співробітництво в галузі комп’ютерної лінгвістики
- 10 вересня 2014
- Останнє оновлення: Середа, 10 вересня 2014, 07:16
З метою розвитку міжнародного співробітництва між Тернопільським національним педагогічним університетом імені Володимира Гнатюка та Університетом в Бєльсько-Бяли (Польща) у червні 2014 року було створено спільну науково-дослідну лабораторію «Комп’ютерні методи структурування лексичної семантики».
Лабораторія організована для проведення наукових досліджень українськими та польськими науковцями в галузі комп’ютерної лінгвістики. До наукової тематики будуть також залучатися студенти та магістранти фізико-математичного факультету.
У червні та серпні викладачами кафедри інформатики (Н.Р. Балик, С.В. Мартинюк, Я.П. Василенко, Г.П. Шмигер) були проведені наукові семінари за участі польських колег (М.С. Лабащук, М.П. Карпінський). На семінарах обговорювалися комп’ютерні моделі якісного і кількісного аналізу структурування лексичної семантики. Планується створити комп’ютерну програму з метою автоматизації природномовних текстів. На першому етапі буде розроблена інформатична модель структурування мовного лексичного знаку з особливим акцентом на структурі значення.