На фізматі провели конференцію з проблем інноваційних методів моделювання інформаційних систем
- 08 травня 2019
- Останнє оновлення: Середа, 08 травня 2019, 09:05
7 травня 2019 року на кафедрі інформатики та методики її навчання відбулася регіональна науково-практична конференція «Інноваційні методи моделювання і проектування інформаційних систем». У роботі конференції взяли участь викладачі кафедри, вчителі Тернопільської, Львівської, Рівненської та Івано-Франківської, Чернівецької областей, студенти спеціальності «Інформатика».
Цікавими були виступи про аналіз фотографічних зображень для виявлення неприродних артефактів, використання сучасних методів дизайнерського проектування засобами 3ds MAX, презентаційний додаток з елементами доповненої реальності для мобільної платформи Android.
Чимало уваги було приділено й проблемам сучасної освіти у закладах загальної середньої освіти. Виступи про створення методичного забезпечення для вивчення інформатики у профільній школі та особливості вивчення інформатики у профільній школі викликали жвавий інтерес аудиторії.
Кафедра інформатики та методики її навчання розширює сфери науково-методичної діяльності
- 03 травня 2019
- Останнє оновлення: П'ятниця, 03 травня 2019, 05:46
2 травня на запрошення Науково-методичного центру викладання інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційного навчання Хмельницького ОІППО в рамках підписаних угод про співробітництво доцент кафедри інформатики та методики її навчання Барна О.В. була одним із спікерів вебінару з питань навчання інформатики у 2019-2020 навчальному році та представила авторську концепцію навчання в НУШ, підручник з інформатики для 6 класу, який підготовлений у співавторстві із професором, проректором Київського університету імені Бориса Грінченка Морзе Н.В. та доцентом цього університету Вембер В.П. Підручник має гриф Міністерства освіти та науки України, прийшов усі тури конкурсного відбору та вийде в Українському освітянському видавничому центрі «Оріон» накладом у майже 143 тис. примірників.
Така діяльність викладачів кафедри демонструє не тільки відкритість та інноваційність професорсько-викладацького складу кафедри, презентує науково-методичні здобутки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, сприяє ознайомленню широкого загалу вчителів, працівників методичних служб та методистів із проектами, стартапами, розробками, які реалізуються на фізико-математичному факультеті, а також має на меті інформування усіх учасників освітнього процесу про переваги навчання на спеціальностях, які доступні майбутнім абітурієнтам.
Сторінка вебінару на початку реєстрації учасників
Презентація підручника «Інформатика, 6 клас»
Викладачі ТНПУ ім.В.Гнатюка — стейкхолдери компетентнісної освіти Нової української школи
- 23 квітня 2019
- Останнє оновлення: Середа, 24 квітня 2019, 06:04
17 квітня викладачі кафедри інформатики та методики її навчання фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка брали участь у роботі освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей у Тернополі «Проектування компетентнісних задач як стратегічна складова компетентнісної освіти».
Цьогоріч науковці долучилися до організації та проведення занять у компетентнісно-методичній та змістовій локаціях. Завідувач кафедри інформатики та методики її навчання доц. Балик Н. Р. та викладачі кафедри Шмигер Г. П.; Барна О. В., Генсерук Г. Р., Скасків Г. М. підготували авторські інноваційні курси та виступили у ролі менторів на науково-практичному семінарі із заступниками директорів з НВР (ІІ – ІІІ ст.) з питань реалізації технології створення компетентнісних задач у контексті вимог PISA, з методистами ТКМЦНОІМ — з технології створення комплексних компетентнісних завдань. Як коучі формувально-моделюючої підлокації провели майстер-клас для заступників директорів з НВР (І ст.) з моделювання компетентнісних задач у початковій школі та воркшоп із заступниками директорів з методичної роботи з проблем створення та використання на практиці компетентнісних завдань в системі роботи вчителя-предметника.
Тісна співпраця між вчителями-практиками та викладачами педагогічного закладу вищої освіти є запорукою спільного успіху в реалізації концепції НУШ.
Працюючи над моделюванням і розв’язуванням конкретних компетентнісних задач, освітяни Тернополя отримали корисні та цінні практичні поради щодо створення моделей компетентнісних завдань, навчились їх складати та аналізувати ситуативні задачі відповідно до ключових, предметних та наскрізних компетентностей. Робота в локаціях забезпечила вчителям можливість визначити основні етапи створення компетентнісних задач, можливості їх застосування в освітньому процесі ЗСО відповідно до вимог Нової української школи.
Учасники семінару обговорюють моделі побудови компетентнісних задач
Завідувач кафедри інформатики та методики її навчання Балик Н. Р. та доц. Шмигер Г. П. презентують учасникам семінару систему PISA
Доцент Барна О. В. пояснює технології створення комплексних компетентнісних завдань
Доцент Генсерук Г. Р. аналізує комплексну компетентнісну задачу
Викладач Скасків Г. М. деталізує етапи створення компетентнісної задачі
Вчителі вправляються в моделюванні компетентнісних задач
Зустріч із майбутніми педагогами
- 18 квітня 2019
- Останнє оновлення: Четвер, 18 квітня 2019, 05:54
Доцент кафедри інформатики та методики ї навчання Барна О.В. в рамках навчально-практичної конференції «Особливості уроків інформатики в 2 класі згідно Концепції Нової української школи», яка відбулась в Чортківському гуманітарно-педагогічному коледжі імені Олександра Барвінського, провела зустріч із студентами-майбутніми педагогами.
Особливості навчання на спеціальності «Середня освіта. Інформатика», затребуваність спеціалістів і ІТ сфері, висока якість навчання та атмосфера партнерства на фізико-математичному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, цікаві проекти та стартапи студентів та викладачів кафедри інформатики та методики її навчання – ось далеко не повний перелік презентованих переваг для тих, хто обирає своє майбутнє разом із ТНПУ. А ще студенти мали змогу одними із перших побачити сторінки підручника нового інтегрованого курсу «Я досліджую світ», що поєднує інформатику, технології та дизайн, який підготовлений у співавторстві із професором Київського університету імені Бориса Грінченка Морзе Н.В., почути авторський коментар про інновації, які чекають вчителів нової української школи у процесі навчання інформатики у новому навчальному році. Такі зустрічі не тільки допомагають молодим людям визначитись із своїм майбутнім, а й пересвідчитись у тому, що навчання в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка невіддільне від практики, відповідає сучасним запитам суспільства, і не просто йде в ногу з часом, а й в деякій мірі випереджає його.
Фізмат чекає майбутніх абітурієнтів у своїх стінах! У нас здійснюються мрії стати успішними та щасливими! А ви ще не з нами?
Доцент Барна О.В. презентує студентам переваги навчання на спеціальності «Середня освіта. Інформатика»
Студенти-старшокурсники Чортківського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Олександра Барвінського під час зустрічі