У майстерні «STEM-кар’єра» на фізико-математичному факультеті другокласники освоюють STEM- професію інженера з 3D-моделювання
- 25 лютого 2019
- Останнє оновлення: Понеділок, 25 лютого 2019, 10:10
21 лютого на фізико-математичному факультеті на базі STEM-центру відбулось відкриття майстерні «STEM-кар’єра». Відкриття лабораторії - це черговий захід, який проведений у рамках реалізації проекту «Популяризація STEM-професій» за підтримки програми Британської ради «Активні громадяни» та початку проведення на Тернопіллі Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна», ініційованого Міністерством освіти та науки України та Інститутом модернізації змісту освіти.
У відкритті лабораторії взяли участь другокласники ЗОШ № 16 м. Тернополя та їх вчителі, проректор з наукової роботи та міжнародного співробітництва ТНПУ Фальфушинська Г.І., декан фізико-математичного факультету Громяк М.І., завідувач кафедри інформатики та методики її навчання Балик Н.Р., координатор програми Британської ради «Активні громадяни» Анастасія Чорній, волонтери STEM-центру.
Наймолодші учасники відкриття мали змогу ознайомитись із STEM-професією «інженер з 3D-моделювання» і попрацювати у креативній майстерні зі створення моделі дитячого парку. Викладачі фізико-математичного факультету Барна О.В., Генсерук Г.П., Мартинюк С.В., Скасків Г.М., Шмигер Г.П. представили авторські методики LEGO-конструювання для нової української школи. По завершенні школярі представили урбаністичний проект «Майданчик моєї мрії» та отримали іменні сертифікати.
ЗМІ про нас Другокласники на день стали інженерами із 3D-моделювання
Знайомство із STEM-професією «інженер із 3D-моделювання»
Робота у команді над проектом «Майданчик моєї мрії»
Моделювання за допомогою 3D – ручки
Урбаністичний проект «Майданчик моєї мрії», створений другокласниками ЗОШ № 16 м. Тернополя
Сертифікати учасників майстерні «STEM-кар’єра» у рамках реалізації проекту
Інтеграція освітнього простору вищої та початкової школи
- 13 лютого 2019
- Останнє оновлення: Середа, 13 лютого 2019, 06:39
Викладачі кафедри інформатики та методики її навчання, Балик Н. Р., Скасків Г. М., в рамках співпраці з освітянами Тернополя провели на базі STEM-центру Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка науково-методичний семінар з вчителями Тернопільської загальноосвітньої школи № 28 з питань реалізації інтегрованого навчання у закладах середньої та вищої освіти.
Досвідом з викладачами та студентами поділились вчителі ЗОШ № 28, спеціалісти вищої категорії Швець Оксана Михайлівна та Пришляк Надія Богданівна, що працюють за концепцією Нової української школи та програмою «Інтелект України».
Студенти представили свої інтегровані проекти для учнів початкових та старших класів. Учасники семінару обговорили можливості та перспективи співпраці при підготовці модельних навчальних програм та реалізації спільних проектів.
Вчитель вищої категорії Швець О. М. знайомить учасників семінару з Модельними навчальними програмами НУШ
Вчитель вищої категорії Пришляк Н. Б. презентує підручники для Нової української школи
Учасники семінару обговорюють тижневі цикли за програмою «Інтелект України»
Кращі освітні проекти магістрів ТНПУ будуть втілюватися у новій українській школі
- 11 лютого 2019
- Останнє оновлення: Понеділок, 11 лютого 2019, 07:13
Традиційно новий семестр у ТНПУ імені Володимира Гнатюка розпочався для магістрів тижневим тренінгом «Цифрові технології в умовах інтегрованого навчання», який організувала та провела кафедра інформатики та методики її навчання.
Під час проходження тренінгу особлива увага зверталася на такі підходи в навчанні, як:
Постійний діалог і дискусія. Головним завданням було навчити майбутніх учителів аналізувати різні погляди щодо методик нової української школи, формувати власний погляд на події, що відбуваються в освітньому полі, тобто по-справжньому застосовувати компетентність критичного мислення. Формування цінностей Української Хартії вільної людини - це потужні цінності, що мають транслюватися у суспільстві, та прищеплюватися у навчальних закладах.
Спільний пошук істини та командні форми роботи. Створення освітнього інтегрованого проекту, що базується на концепції Нової української школи, можливостей сучасних цифрових технологій, передбачало наявність спільної мети, злагодженої співпраці та спільної роботи на результат.
Завершився тренінг регіональною науково-практичною конференцією та публічним захистом магістерських інтегрованих проектів. На цих заходах, крім викладачів кафедри інформатики та методики її навчання, були присутні вчителі шкіл міста Тернополя і представники громадської організації «Гуртом!». Враження гостей і тренерів були одностайними: майже всі інтегровані проекти, розроблені магістрантами, покликані покращити освіту і значна кількість із них буде втілюватися у новій українській школі.
Після публічного захисту освітніх інтегрованих проектів магістри усвідомили, що кожен може змінити український освітній простір інноваціями та цікавими проектами, треба лише докласти особистих зусиль, інтелектуальної праці та знань із сучасних цифрових технологій.
CamTouch - перспективний український стартап для НУШ
- 02 лютого 2019
- Останнє оновлення: Субота, 02 лютого 2019, 16:20
2 лютого на кафедрі інформатики та методики її навчання відбувся семінар на тему «CamTouch - перспективний український стартап для НУШ». На семінарі були присутні викладачі кафедри, учителі інформатики шкіл області, студенти, учні.
У рамках засідання «Клубу успішних людей ТНПУ» своїм досвідом використання комплексу CamTouch у навчальному процесі поділився випускник фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, учитель-інноватор Бучацької гімназії, вчитель-експерт програми Microsoft Роман Романович Панькевич.
CamTouch - це комплекс, розроблений українським винахідником Андрієм Коноваленком, що дозволяє перетворити будь-яку плоску поверхню в інтерактивну. Комплекс складається з сенсора-камери, стилуса та відповідного програмного забезпечення.
У навчальному процесі CamTouch може зробити інтерактив зручним, простим у використанні та доступним для кожного навчального закладу.
За словами Романа Панькевича, реформувати освіту повинні вчителі, а допомогти у цьому їм можуть інновації, зокрема комплекс CamTouch.